Spécialisé en Silicone et Fluororubber

Chì ghjè u vantaghju di una buttiglia d'acqua in silicone plegable?

 

A gomma di silicone hè largamente usata in a nostra vita, u materiale di silicone hè ricunnisciutu internaziunale cum'è un materiale sicuru è micca tossicu, è senza gustu, senza contaminazione per l'ambiente.è perchè u silicone vulcanizatu hà una resistenza eccellente à a temperatura alta, resistenza à a temperatura bassa, resistenza à u clima, impermeabile, insulazione elettrica, inerzia fisiologica è cusì. So spessu vedemu prudutti di silicone in a nostra vita, cum'è chjuchi cum'è earplugs di silicone, grande quant'è u sealing di silicone. anelli di a cabina di l'aviò.

 

I vantaghji di una buttiglia d'acqua in silicone plegable cum'è seguente,

1, I buttigli d'acqua di silicone plegabili sò di qualità alimentaria, ponu esse aduprati in una larga gamma di temperature, sia e proprietà meccaniche chimiche sia fisiche cù pocu cambiamentu di temperatura.

 

2, A causa di e caratteristiche di a gomma di silicone, pò esse fatta in assai morbida, ma pò ancu esse fatta in durezza generale.Purtate una buttiglia d'acqua in silicone plegable chì ùn occuparà micca troppu spaziu quandu hè fora o caminata.Quandu ùn avete micca bisognu, pudete plegà è mette in u saccu.Piglia assai spaziu pocu è hè assai lumera.

 

3, A buttiglia d'acqua plegable in silicone pò esse fatta in diversi culori, in cunfurmità cù e diverse esigenze di culore di e persone, è i culori ùn affettanu micca a qualità alimentaria di una buttiglia d'acqua pieghevole in silicone.

 

A nostra cumpagniaShenzhen Tosichen Technology Co., Ltd.isuna impresa d'alta tecnulugia specializata in a ricerca è u sviluppu, a produzzione è a vendita di materiali di silicone.

Sè site interessatu à qualsiasi materiale di silicone o prudutti di silicone.

Benvenuti à Ccuntattateci, vi risponderemu prestu.

 

bottiglia d'acqua in silicone pieghevole

 


Tempu di Postu: Apr-07-2023