Spécialisé en Silicone et Fluororubber

Cosa hè l'adesivu istantaneu?

 

L'adesivu istantaneu hè un solu cumpunente, viscosità bassa, adesivu trasparente, curing rapidu à a temperatura di l'ambienti.Hè principalmente fattu di cianoacrilatu.L'adesivu istantaneu hè ancu cunnisciutu cum'è cola secca immediata.Cù una larga superficia di ligame è una bona capacità di ligame per a maiò parte di i materiali, hè unu di l'adesivi impurtanti per a cura di a temperatura di l'ambienti.

 

E caratteristiche di l'adesivu istantaneu.

1, L'adesivu istantaneu hè una velocità di polimerizzazione rapida, una forte forza di legame, un funziunamentu simplice, una forte versatilità, una bona resistenza à l'invecchiamentu, adattatu per l'incollamentu di materiali in picculi spazii.

 

2, Curing à a temperatura di l'ambienti, interni o esterni, ùn ci hè bisognu di altre apparecchiature ausiliarie di curazione (Opera in un ambiente di cunvezione d'aria ben ventilata).

 

3, a resistenza à a temperatura hè generalmente da -50 ℃ à + 80 ℃ (100 ℃ istantaneamente).

 

4, Adatta per l'ambiente generale, micca in cuntattu longu cù l'acqua.Ùn aduprate micca in lochi cù acidu forte è alkali (cumpresu l'alcohol)

 

5, Store in un locu frescu luntanu da u sole direttu.(Per allargà u tempu di almacenamento, pò esse refrigeratu)

 

L'adesivu istantaneu pò esse divisu in i seguenti tipi.

1, Adesivo istantaneu resistente à alta temperatura (di solitu usatu per a temperatura di travagliu di u sustrato di ligame sopra 80 ℃).

 

2, Adesivu istantaneu di sbiancamentu bassu (di solitu usatu per un ligame di strumentazione precisa, cura senza imbiancatura).

 

3, Adesivu istantaneu universale (ampia gamma di applicazioni, diversi materiali di legame).

 

4, Adesivu istantaneu di gomma indurimentu (di solitu usatu per unisce sustrati di gomma, chì ponu migliurà a resistenza à l'impattu dopu à l'unione).

 

Per piacè fate attenzione quandu utilizate l'adesivo istantaneu.

1, Adesivu Instant ùn hè u revestimentu più u megliu.By cuntrullà a quantità di adesivu, u più diluente u stratu adesivu, u più altu a forza di ligame.Ogni goccia di 0,02 g di adesivo istantaneu copre una zona di circa 8 ~ 10 centimetri quadrati.A quantità di adesivu hè cuntrullata à 4 ~ 5mg/c㎡.

 

2, Dopu à u revestimentu adesivu istantaneu, cuntrullà u megliu tempu di chjude.Di solitu dopu à l'adesivu si secca per uni pochi di sicondi, perchè a capa adhesiva assorbe l'umidità traccia è poi chjude.Semu devi esse nutatu chì a durata di u tempu d'esposizione di a cola di siccazione istantanea in l'aria hà un grande impattu nantu à a forza di ligame.Quandu u tempu di secca hè più di un minutu, u rendiment diminuisce di più di 50%, è a forza hè di solitu u più altu in 3 seconde.

 

3, Hè megliu applicà un pocu di pressione prima di a cura di cola immediata.A compattazione pò migliurà efficacemente a forza di ligame.

 

A cumpagnia TossichenAdesivu istantaneu 538hè appiicata à ligà gomma di silicone, EPDM, PVC, TPU, TPR, PA, TPE è altri materiali.U 538 hè carattarizatu da l'asciugatura rapida, alta flessibilità, forte forza di legame, bassa bianca è bassa odore.Nisun primer hè necessariu per l'incollatura di gomma di silicone.

 

A nostra cumpagniaShenzhen Tosichen Technology Co., Ltd. hè una impresa high-tech specializata in a ricerca è u sviluppu, a produzzione è a vendita di materiali di silicone.

Sè site interessatu à qualsiasi materiale di silicone o prudutti di silicone.

Benvenuti à Cuntatta ci , vi risponderemu prestu.

 

Colla istantanea di silicone cianoacrilato

colla istantanea in silicone


Tempu di Postu: Feb-26-2023