Spécialisé en Silicone et Fluororubber

Chì ghjè u cimentu di vetru?

 

U cimentu di vetru hè un tipu di materiale per unisce è sigillate diversi materiali di costruzione. Cimentu di vetru hè ancu chjamatu Sigillante à silicone RTV.

 

Ci hè dui tipi di sigillante di silicone RTV àcitu è ​​neutru.U sigillante di silicone RTV neutru hè divisu in: sigillante di pietra, sigillante a prova di muffa, sigillante a prova di focu, sigillante di pipeline, etc.

 

U cimentu di vetru hè generalmente utilizatu per unisce è sigillate i toilette, u specchiu di maquillaje in u bagnu, u lavabo, u spaziu di u muru, l'armadiu, a cucina, a porta è a finestra.

 

U sigillante di silicone Acid RTV hè principarmenti utilizatu per u ligame generale trà u vetru è altri materiali di custruzione.U sigillante di silicone RTV neutrale supera e caratteristiche di u sigillante di silicone acidu chì corrode i materiali metallici è reagisce cù materiali alkalini, cusì u sigillante di silicone neutru hà una gamma di applicazioni più larga è u so prezzu di u mercatu hè ligeramente più altu di u sigillante di silicone acidu.Un tipu speciale di cimentu di vetru neutru in u mercatu hè u sigillante strutturale di silicone.Perchè u sigillante strutturale di silicone hè direttamente utilizatu per a struttura metallica è di vetru o l'assemblea di ligame non-strutturali di u muru di cortina di vetru, i requisiti di qualità è a qualità di u produttu sò i più alti trà i cimenti di vetru, è u prezzu di u mercatu hè ancu u più altu.

 

U prucessu di guariscenza di u cimentu di vetru hè da a superficia à l'internu, e diverse caratteristiche di a superficia di silicone sealant u tempu seccu è u tempu di curing ùn sò micca listessi, perchè se riparà a superficia di silicone deve esse realizatu prima di u cimentu di vetru seccu. generalmente deve esse riparatu in 5 ~ 10 minuti.

 

U cimentu di vetru hà una varietà di culori, i culori cumunimenti usati sò neri, bianchi, trasparenti è grisgi. Altri culori ponu esse persunalizati secondu i bisogni di i clienti.

 

Hè ancu assai impurtante di utilizà cimentu di vetru: assicuratevi di prevene u mildiu.Per esempiu, assai cimentu di vetru hè adupratu in u bagnu, u bagnu hè assai umitu è ​​faciule di muffa, cusì u cimentu di vetru deve esse a prova di mildiu.Ci vole à ricunnosce chì certi cimentu di vetru di qualità povira ùn anu micca funzione di prova di muffa à tutti quandu cumprà.

 

A prova di muffa RTV Silicone Sealant SC-527 da a cumpagnia Tosichen hè d'alta qualità è bonu prezzu, u SC-527 cù l'effettu di a prova di muffa hè più longu, un ligame più forte è ùn hè micca faciule da cascà cà u sigillante di silicone generale.Hè soprattuttu adattatu per qualchi ambienti umidi è facili da cultivà mildiu, cum'è bagnu, cucina è cusì.

 

A nostra cumpagnia Shenzhen Tosichen Technology Co., Ltd.hè una impresa high-tech specializata in a ricerca è u sviluppu, a produzzione è a vendita di materiali di silicone.

Sè site interessatu à qualsiasi materiale di silicone o prudutti di silicone.

Benvenuti à Cuntatta ci, vi risponderemu prestu.

 

cimentu di vetru SC-527

Sigillante di silicone RTV-1 per u bagnu

 

 

 


Tempu di Postu: Dec-14-2022