Spécialisé en Silicone et Fluororubber

Chì sò i prucessi di utilizà un rivestimentu di silicone Soft Touch nantu à a banda di silicone?

 

In a vita, vedemu chì certi prudutti di silicone ùn sò micca polveri cusì lisci è appiccicose, è certi prudutti di silicone sò ghjustu u cuntrariu, ùn sò micca solu a manu si senti bè, ma ancu ùn si ferma micca à a polvera.

 

Chì ghjè u mutivu ?A risposta hè chì a superficia di i prudutti di silicone liscia hè stata trattata da u silicone soft touch coating.

 

Certi clienti ùn sanu micca assai di l'effettu di a spruzzatura di u silicone soft touch coating è micca di spraying silicone soft touch coating nantu à i prudutti di silicone.

 

In fattu, a funzione principale di spraying silicone soft touch coating hè di migliurà a sensazione di a manu è a bellezza di i prudutti di silicone, in modu chì i prudutti di silicone ponu mantene una sensazione liscia, resistenza à l'attrito, a prova di polvere è una bona forza di aderenza.

 

Ùn ci hè bisognu di spruzzià un rivestimentu di silicone soft touch per l'accessori di silicone meccanicu è l'accessori di silicone elettronicu ecc.

I prudutti di silicone per aumentà u prucessu di rivestimentu di silicone soft touch, significa ancu di aumentà u costu, dunque se i prudutti di silicone anu bisognu di spray silicone soft touch coating, dipende principalmente da a qualità è u prezzu di i prudutti di silicone.

 

U revestimentu di silicone soft touch hè adattatu per l'utilizazione in i prudutti di silicone per adulti, cassa di silicone per u telefuninu, cinturione di silicone, tastiera di silicone, bracciale di silicone, tubu di silicone, artware di silicone è altri prudutti di silicone.

 

Ci sò parechji clienti chì dumandanu quale sò i prucessi di usu di un rivestimentu di silicone soft touch nantu à a banda di silicone?

 

Avà presentà a cumpagnia Tosichen rivestimento in silicone soft touch S-96AB.

 

S-96AB hè dui cumpunenti, S-96A hè resina di silicone, S-96B hè catalizzatore di platinu.

 

Metudu di usu

 

1,Mescolare resina di silicone, catalizzatore di platinu è solvente (kerosene di l'aviazione) à u rapportu di pesu, resina di silicone: catalizzatore di platinu: solvente = 100:1:500

 

(per esempiu, 100 grammi di resina di silicone, 1 gramma di catalizzatore di platinu mistura 500 grammi di solvente).Prima mischjà a resina di silicone è u catalizzatore di platinu, mischjà uniformemente, poi mischjà u solvente, mischjà uniformemente per 5 ~ 10 minuti.

 

2,Per piacè filtrà cù schermu di filtru 300 mesh per duie volte prima di spraying.

 

3, Dopu avè mischjatu u rivestimentu S-96AB, per piacè aduprate u S-96AB mistu in 12 ore.

 

4,Dui tipi di metudi di coccia:

 

Fornu: coce à 180 ℃ per 8 minuti

 

Cintura trasportatore IR: Cottura à una temperatura di 180 ℃ per 8 minuti

 

A causa di a banda di silicone hà dui lati.I passi di prucessu cum'è seguita.

Passu 1,Spraying S-96AB in un latu di u cinturione di silicone, poi cuoce à una temperatura di 180 ℃ per 8 minuti.

 

Passu 2,Spraying S-96AB in l'altra parte di u cinturione di silicone, poi cuoce à una temperatura di 180 ℃ per 8 minuti.

 

A nostra cumpagniaShenzhen Tosichen Technology Co., Ltd.hè una impresa high-tech specializata in a ricerca è u sviluppu, a produzzione è a vendita di materiali di silicone.

Sè site interessatu in silicone soft touch coating S-96AB o qualsiasi materiale di silicone.

Benvenuti àCuntatta ci, vi risponderemu prestu.

cinturione di gomma di silicone morbida

rivestimentu di gomma di silicone soft touch

 


Tempu di post: May-03-2023