Spécialisé en Silicone et Fluororubber

Chì sò i vantaghji di u cappucciu in silicone?

 

U cappucciu di silicone hè unu di i tappi di piscina, utilizatu per portà quandu si nata.Portà un caprettu durante a natazioni è in certi cuncorsi hè à tempu una cunfigurazione basica è un signu di rispettu per l'amichi è i rivali.

 

Induttà un caprettu di natazione hè utilizatu per prevene u scossa di l'orechja è prutegge a testa, impediscenu chì i capelli sò completamente immersi in acqua clorurata, pò prutege efficacemente i capelli per riduce u dannu di l'acqua di piscina à i capelli, per prevene a ferita di i capelli, pò riduce a resistenza, fà natà più veloce.

 

U cappucciu di natazione di silicone hà i vantaghji cum'è seguente,

1, U cappucciu in silicone hè fattu di silicone organicu cum'è materia prima, cù una bona elasticità è alta strettezza di a testa

 

2, U cappucciu di silicone hè adattatu per l'invernu, chì pò mantene a testa calda.

 

3, U cappucciu di silicone ùn hè micca faciule da cascarà quandu si nata, u mutivu hè chì ci sò picculi particelle di silicone in u caprettu di silicone.

 

A nostra cumpagnia Shenzhen Tosichen Technology Co., Ltd.hè una impresa high-tech specializata in a ricerca è u sviluppu, a produzzione è a vendita di materiali di silicone.

Avemuinchiostru di stampa di silicone per cuffia in silicone.

Sè site interessatu à qualsiasi materiale di silicone o prudutti di silicone.

Benvenuti àCuntatta ci , vi risponderemu prestu.

 

inchiostro per stampa di cuffia in silicone

cuffia in silicone stampata

 

 

 


Tempu di Postu: Apr-08-2023