Spécialisé en Silicone et Fluororubber

Campi d'applicazione di grassu di silicone termoconduttivu

 

I prudutti di a serie di grassu di silicone termoconduttivu in u campu di l'adesivi occupanu una grande parte, hè un rolu impurtante in u campu di l'adesivi. Grassa di silicone termoconduttiva hè chjamatu pasta di dissipazione di calore, certi pirsuni chjamanu ancu oliu di temperatura di cunduzzione, oliu di trasferimentu di temperatura, oliu di trasferimentu di calore, fangu di calore cunduttivu.

 

Grasso di silicone termoconduttivu cù silicone cum'è a materia prima principale, aghjunghjendu materiali cù una eccellente resistenza à u calore è una conduttività termale, fatta di compostu di grassu di silicone termoconduttivu, utilizatu per amplificatori di putenza, transistor, tubi evacuati, CPU è altri apparecchi elettronici originali di cunduzzione di calore è dissipazione di u calore, cusì à assicurà a stabilità di u funziunamentu elettricu di strumenti elettronichi.

 

U grassu di silicone termoconduttivu hè un materiale di silicone isolante d'alta conductività termale chì quasi mai si solidifica, pò esse in -50 ℃ ~ + 250 ℃ per un bellu pezzu per mantene l'usu di u statu di grassu.Havi un insulamentu elettricu eccellente è una conduttività termale eccellente, à u stessu tempu hà una bassa separazione di l'oliu (tende à zero), resistenza à alta è bassa temperatura, resistenza à l'acqua, resistenza à l'intemperie.Pò esse largamente rivestitu in diversi prudutti elettronici, equipaghji elettrici di l'elementu riscaldante è e facilità di rinfrescante (aletta di rinfrescante, striscia di dissipatore di calore, cunchiglia, ecc.) trà a superficia di cuntattu, agisce cum'è un mediu di trasferimentu di calore è a prova di umidità, a prova di polvera, prestazioni anti-corrosione, antiurto.

 

U grassu di silicone termoconduttivu hè adattatu per u revestimentu di a superficia o per a sigillatura integrale di i dispositi di microonde chì a cumunicazione di microonde, l'equipaggiu di trasmissione di microonde, l'alimentazione speciale di microonde, l'alimentazione stabilizzata, ecc. .Cume: transistor, assemblea CPU, termistore, sensore di temperatura, parti elettroniche di vittura, frigorifero di vittura, modulu di putenza, testa di stampante è cusì.

 

U grassu di silicone termoconduttivu hè largamente utilizatu cum'è u mediu di trasferimentu di calore di cumpunenti elettronichi, chì ponu migliurà assai l'effettu di dissipazione di u calore è riduce a temperatura di travagliu di l'elementi riscaldanti.

 

A nostra cumpagnia Shenzhen Tosichen Technology Co., Ltd.hè una impresa high-tech specializata in a ricerca è u sviluppu, a produzzione è a vendita di materiali di silicone.

Sè site interessatu à qualsiasi materiale di silicone o prudutti di silicone.

Benvenuti à Cuntatta ci , vi risponderemu prestu.

 

grassu di silicone termoconduttivu grisgiu 


Tempu di Post: 13-May-2022