Spécialisé en Silicone et Fluororubber

A funzione di u sigillante di silicone elettronicu

 

U sigillante di silicone elettronicu hè un tipu di adesivu utilizatu per i cumpunenti elettronichi, chì hà a funzione di sigillatura è fissazione.

 

Sigillante di silicone elettronicu hà un eccellente rendimentu elettricu è capacità d'insulazione, pò resiste à -50 ℃ ~ 250 ℃ senza cracking, a prestazione a prova di umidità hè bona, dopu a debug cumpleta, pò avè una bona capacità di conduttività termica, per prevene i cumpunenti elettroni da a corrosione ambientale naturale à u stessu tempu, ancu. pò migliurà a capacità di dissipazione di u calore è u coefficiente di sicurezza di i cumpunenti elettronichi, pò esse aduprati per l'equipaggiu d'alta temperatura, l'equipaggiu di cumunicazione, i cumpunenti elettronichi è elettrichi di ligame.

 

U sigillante di silicone generale in u mercatu avà solu ottene l'effettu di ligame, sigillatura è fissazione, ma ùn pò micca ottene l'effettu retardante di fiamma chì certi clienti volenu.A cumpagnia di Tosichen hà un sigillante di silicone ignifugu, hà un eccellente rendimentu d'insulazione elettrica è stabilità chimica, ritardante di l'infiammazione finu à UL 94-V0.

       

Tosichen' flame retardant silicone sealant hè una spezia di pasta unicu cumpunente temperatura di l'ambienti curazione di gomma di silicone organica, curing neutrale da a reazione di condensazione cù l'acqua in l'aria per liberà e molécules bassu causate da crosslinking, è curing in elastomers.For a maiò parte di metalli, plastica. ùn sò micca corrosivi è anu una bona aderenza.Havi una resistenza eccellente à l'alternanza calda è fridda, resistenza à l'invecchiamentu è insulazione elettrica, eccellente resistenza à l'umidità, impermeabile, anti-knock è corona.

 

Usu tipicu di sigillante di silicone ignifugu: PTC, CRT, bobina di deflessione è altre parti d'alta tensione di l'insulazione sò ligati è sigillati.I cumpunenti di PCB sò legati è fissi, chì furnisce funzioni d'insulazione, a prova di umidità è di scossa.I cumpunenti di u modulu di putenza sò ligati è fissi.

 

A nostra cumpagniaShenzhen Tosichen Technology Co., Ltd.hè una impresa high-tech specializata in a ricerca è u sviluppu, a produzzione è a vendita di materiali di silicone.

Avemu sfarenti tippi di adesivu di silicone RTV è sigillante di silicone RTV.

Sè site interessatu à qualsiasi materiale di silicone o prudutti di silicone.

Benvenuti àCuntatta ci , vi risponderemu prestu.

 

sigillante elettronicu di silicone RTV


Tempu di Post: 13-May-2022