Spécialisé en Silicone et Fluororubber

E Differenze trà Gomma di Silicone Fumed è Gomma di Silicone Precipitata

 

A gomma di silicone hè largamente usata in caffettiera, riscaldatore d'acqua, macchina di pane, armadiu di disinfezione, dispenser d'acqua, bollitore, ferru elettricu, cooker di risu, friggitrice, macchina per polpa di frutta, gas.

apparecchi, apparecchi di bellezza, coperchi di prutezzione di prudutti d'illuminazione è altre machini è apparecchi elettrici.A gomma di silicone hà e caratteristiche di resistenza à alta pressione è

resistenza à a temperatura.A gomma di silicone hè ancu aduprata per u muffa di l'alimentariu, u muffa di cioccolatu, u muffa di caramelle, a fusione di precisione, u muffa di torta, a ceramica d'arte, a pompa d'acqua, a coccia a pressione.

loop, striscia di silicone, vassoia per cubetti di ghiaccio in silicone, ciuccio in silicone è tastiera in silicone.

 

Ci sò dui tipi di Gomma di silicone solidu, unu hè gomma di silicone fumed, l'altru hè gomma di silicone precipitatu.

 

E differenze trà a gomma di silicone fumed è a gomma di silicone precipitata sò i seguenti,  

1, in apparenza,a gomma di silicone fumed hè trasparente è l'aspettu brillanti nantu à l'apparenza.A gomma di silicone precipitata pò ottene solu l'apparenza semitrasparente, è a gomma di silicone precipitata cù una qualità peor pò ottene solu l'apparenza bianca.

2, in termini di forza di trazione,A gomma di silicone fumed hà una forza di trazione megliu cà a gomma di silicone precipitata.A gomma di silicone precipitata guarita diventa bianca dopu l'allungamentu è hè deformata dopu parechje volte d'alta resistenza à a tensione.Una di e più grande caratteristiche di a gomma di silicone fumed curata hè chì ùn diventa micca bianca quandu si stende, a gomma di silicone fumed curata hè assai elastica è ùn diventa micca bianca dopu parechje volte di stiramentu di alta forza.A forza di trazione di a gomma di silicone fumed curata hè 700% ~ 800%.A forza di trazione di a gomma di silicone precipitata curata hè solu 300% ~ 400%.

3, In termini di vita di serviziu,A gomma di silicone fumed hà e caratteristiche di i prudutti d'alta forza è pò esse usata per un longu tempu o ancu in permanenza in un ambiente d'alta forza.A gomma di silicone precipitata hà solu uni pochi ghjorni di vita efficace o ancu direttamente frattura in un ambiente d'alta forza.

 

U prezzu di a gomma di silicone fumed hè più caru cà a gomma di silicone precipitata, ma a gomma di silicone fumed hà effetti putenti.

In parechji prudutti di silicone d'alta pressione è di alta qualità, l'scelta di gomma di silicone fumed hè megliu.

 

A nostra cumpagniaShenzhen Tosichen Technology Co., Ltd. hè una impresa high-tech specializata in a ricerca è u sviluppu, a produzzione è a vendita di materiali di silicone.

Sè site interessatu à qualsiasi materiale di silicone o prudutti di silicone.

Benvenuti à Cuntatta ci , vi risponderemu prestu.

 

gomma di silicone per fà prudutti di silicone

strisce di gomma siliconica per estrusione


Tempu di post: Jul-21-2022