Spécialisé en Silicone et Fluororubber

Cumu unisce a striscia di silicone è u tubu di silicone?

 

A striscia di sigillatura di silicone hè morbida è elastica, non tossica è senza gustu.Hè appiicata à i sigilli di l'industria alimentaria, elettronica è meccanica.

U tubu di silicone hè u trasportatore di flussu di liquidu, gasu è altre materiale.U tubu di gomma di silicone pò esse divisu in tubu di estrusione di silicone è tubu di anormalità di silicone.

 

Per fà a striscia di sigillatura di Silicone è u tubu di silicone una megliu aderenza, aduprà l'adesivo di silicone Tosichen HTV TS-85AB di silicone bonding silicone.

HTV Silicone Adhesive TS-85AB hè un adesivu di silicone di dui cumpunenti, hè principalmente utilizatu per l'aderenza trà a striscia di sigillatura di gomma di silicone, u tubu di silicone, a striscia di silicone speciale è a tavola di schiuma di silicone.I prudutti di silicone ligatu anu i vantaghji di una forte aderenza, impermeabile è bona resilienza.

TS-85AB hè guaritu da u riscaldamentu à alta temperatura, cusì a velocità di curazione di l'adesiva di silicone hè rapida è alta produtividade di silicone di ligame.

 

L'adesivo di silicone TS-85AB s'utilice cum'è seguitu,

1, TS-85A mischia TS-85B uniformemente per u rapportu di pesu A:B = 1:1

2, Rivestimentu di u TS-85AB mistu nantu à a superficia di silicone per esse ligatu

3, E duie superfici di silicone sò fissate inseme cù una macchina di ligame di riscaldamentu

4, Riscaldamentu à a temperatura di 200 ° C per 8 ~ 10 seconde da a macchina di ligame di riscaldamentu

(U tempu di curazione di u calore attuale pò esse un microajustamentu in a produzzione secondu a dimensione di u pruduttu di silicone)

Collage du joint en silicone par machine à haute température

 

Certi clienti ùn volenu micca ligà a striscia di silicone è u tubu di silicone à alta temperatura.

A cumpagnia di Tosichen hà ancu l'adesivo di silicone RTV TS-673 per a striscia di silicone di ligame è u tubu di silicone à a temperatura di l'ambienti.

RTV Silicone Adhesive TS-673 hè un adesivo monocomponente, pronto per l'usu.

TS-673 hè applicatu à a gomma di silicone curata, guarnizione di sigillatura di silicone, O-ring di silicone è vetru preferibilmente à a temperatura di l'ambienti, hè conforme à i standard FDA.

TS-673 hè carattarizatu da una forte forza di ligame, impermeabile, elasticu, sigillatu è resistenza à a temperatura.

adesivo di gomma silicone RTV trasparente TS-673

 

A nostra cumpagniaShenzhen Tosichen Technology Co., Ltd.hè una impresa high-tech specializata in a ricerca è u sviluppu, a produzzione è a vendita di materiali di silicone.

Sè site interessatu à qualsiasi materiale di silicone o prudutti di silicone.

Benvenuti à Cuntatta ci , vi risponderemu prestu.

 

 


Tempu di Post: 13-May-2022