Spécialisé en Silicone et Fluororubber

Quanti Tipi di Masterbatch di Colore di Silicone?

 

U masterbatch di u culore di silicone hè un aspettu solidu, aghjuntu à a gomma di silicone solidu per u culore. Masterbatch di culore di silicone hè ancu cunnisciutu com'è pigmentu di silicone, hè un materiale essenziale per a colorazione di i prudutti di silicone.

 

U masterbatch di culore di silicone hè fattu di gel di silice speciale, diversi toner è additivi diversi, hè largamente utilizatu per u modellu è l'estrusione chì formanu a colorazione di i prudutti di silicone.U masterbatch di culore di silicone hè faciule d'utilizà, resistenza à a temperatura, bona dispersione è colorazione forte.

 

A gomma di silicone cruda hè traslucente. Ma per via di a gomma di silicone cruda in u prucessu di produzzione deve esse mantinuta in una varietà di stili, pare chì anu assai scelte.I fabbrichi di i prudutti di silicone utilizanu masterbatch di culore di silicone per aghjunghje una varietà di culori à i prudutti di silicone, per mantene l'apparenza di i prudutti di silicone ùn sò micca unichi.

 

U masterbatch di culore di silicone hè utilizatu in u prucessu di mischjà a gomma di silicone cruda.Se ùn hè micca aghjuntu un masterbatch di culore di silicone in u prucessu di mistura, a gomma di silicone cruda hè traslucida dopu a furmazione è a vulcanizazione per ottene prudutti di silicone trasluzente.U culore di masterbatch deve esse adattatu currettamente, per ottene un bonu risultatu, hè ancu un travagliu tecnicu impurtante di a fabbrica di silicone, ci sò millaie di culori, assai prudutti di silicone cù culori simili sò i più difficiuli di aghjustà.Quandu si usa un masterbatch di culore di silicone, u masterbatched hè aghjuntu à u silicone crudu proporzionalmente.

 

Quanti tipi di masterbatch di culore di silicone?Avà i tipi è e caratteristiche di u masterbatch di culore di silicone sò intrudutti cusì.

 

U masterbatch di culore di silicone hè divisu in masterbatch organicu, masterbatch fluorescente organicu è masterbatch inorganicu.

1, masterbatch organicu: culore cumpletu, culore luminoso, bona trasparenza, alta putenza di culore

2, masterbatch fluorescente organicu: u culore hè assai luminoso, sottu l'irradiazione UV pò brilla, ma a resistenza à u clima hè povera è a resistenza à u calore hè povera, bassa putenza di culore.

3, Masterbatch inorganicu: resistenza à alta temperatura, bona dispersione, bona resistenza à u clima, forte putenza di ocultazione, ma bassa putenza di culore.

 

U maestru di culore di silicone hà una larga gamma di applicazioni, pò esse appiicata à a colorazione di tastiere di silicone, guaina di silicone di diversi prudutti elettronici, tubu di silicone, accessori per cavi di silicone, stoviglie alimentari, casu di telefuninu, ghjoculi di cartone, pezzi d'auto, braccialetti di silicone. , tazza di silicone pieghevole, borsa di silicone, pad in silicone è altri prudutti di silicone.

 

A nostra cumpagniaShenzhen Tosichen Technology Co., Ltd. hè una impresa high-tech specializata in a ricerca è u sviluppu, a produzzione è a vendita di materiali di silicone.

Fornite tutti i culori di masterbatch di culore di silicone.

Sè site interessatu à qualsiasi materiale di silicone o prudutti di silicone.

Benvenuti àCuntatta ci , vi risponderemu prestu.

 

 pigmenti di silicone

tazza di silicone plegable

 

 

 


Tempu di post: Aug-29-2022