Spécialisé en Silicone et Fluororubber

Vendita calda di l'agente di curazione di silicone platinu

 

L'agente di curazione di platinu di silicone T-57AB di a cumpagnia Toshichen hè dui cumpunenti di l'agente di reticulazione di tippu di addizione di platinu chì hè aghjuntu à i siliconi crudi per a reticulazione di prudutti di gomma di silicone di qualità alimentaria è medica, I prudutti vulcanizzati ponu passà a prova FDA, , si presenta cù proprietà non tossiche, inodore, di alta trasparenza, ben anti-ingiallimentu è altre proprietà.

 

Agente di polimerizzazione al silicone platino T-57AB hè bonu per a furmazione di compressione è estrusione.Stu agentu hè principarmenti applicatu à i prudutti alimentarii è di qualità medica, cum'è capezzoli per i zitelli, muffa di torta, utensili di cucina in silicone, guarnizioni di estrusione, muffa di ghiaccio, tavulinu, tubu di silicone medicale è cusì.

 

T-57A hè una pasta trasparente, chì cuntene platinu è polimeru di siliciu organicu.

T-57B hè un polimeru di siliciu organicu trasparente, chì cuntene agenti di reticulazione è inhibitori.

Cunsigliu di mischjà u rapportu di pesu cù silicone crudo,

T-57B hè 1%, T-57A hè 0.5%

 

L'usu di l'agente di cura di silicone platinu T-57AB cum'è seguitu,

1, T-57A è T-57B ùn ponu esse aghjuntu à u stessu tempu.Prima aghjunghje T-57B in silicone crudo è mischjendu uniformemente, dopu aghjunghje T-57A in silicone crudo.L'ordine di aghjuntu hè impurtante.

2, A temperatura di u rullu di a miscelatrice chì hè aduprata per mischjà a silicone cruda cù l'agente di cura di platinu ùn pò esse più altu di 40 ℃.Quandu a temperatura di u rullu di a miscelatrice hè più di 40 ℃, l'agente di curazione di platinu pò esse aghjuntu à a silicone cruda dopu chì u rullu di a miscelatrice hè rinfriscata.

3, Hè cunsigliatu à pruduce à 110 ℃ ~ 140 ℃ curing temperatures.Or secondu a situazione attuale di u pruduttu per determinà a temperatura ottimali di cura.

Prestate attenzione chì l'agente di curazione di silicone platinu T-57AB ùn pò micca cuntattu cù nitrogenu, fosforu, sulfuru è materiali di metalli pesanti. A materia prima mistura deve esse usata in un ghjornu.

L'agente di curazione di silicone platinu T-57AB hè di alta qualità è bonu prezzu, hè una vendita assai calda in u mercatu.Parechji clienti dà boni cumenti è mantene a cooperazione à longu andà.

 

A nostra cumpagniaShenzhen Tosichen Technology Co., Ltd.hè una impresa high-tech specializata in a ricerca è u sviluppu, a produzzione è a vendita di materiali di silicone.

Sè site interessatu à qualsiasi materiale di silicone o prudutti di silicone.

Benvenuti àCuntatta ci , vi risponderemu prestu.

 

gomma di silicone agenti di cura di platinu per i prudutti di silicone

tubi di gomma di silicone di qualità alimentaria


Tempu di posta: 26-Jan-2021